środa, 29 stycznia 2014

00. Let Her Go

Ona - udaje wredną i bezuczuciową.
On - stara się być wiecznie w centrum uwagi.
Kiedyś łączyła ich przyjaźń, teraz łączy nienawiść.
Jak to się dalej potoczy?

*********************************************

Witajcie właściciele internetów!
Oto mój nowy blog o Raurze. Nie miałam pomysłu na prolog, to dałam taki króciutki wstępniak.
Chciałam zacząć pisać tego bloga po zakończeniu bloga o Auslly, ale nie mogłam się doczekać :)
No cóż, postaram się, aby rozdziały pojawiały się co tydzień.
Tak dla zmiany 1 rozdział dam jutro.
Do napisania!

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać!!! Dawaj szybko rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś brzmi to znajomo, ale będzie ogień będzie. Nie mogę się doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znajomo, znajomo :D teraz duzo osob zaklada o ich nienawisci. ale czytalam sporo blogow i nie bede nic od nikogo sciagac. chociaz sie postaram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko tak powiedziałam, ale ubóstwiam cos takiego, ty jesteś zawsze orginalna, a jak postanowisz cos dodać cos co gdzieś było to i tak wypada zajebiście

      Usuń