czwartek, 7 sierpnia 2014

LBA + Zapraszam :)

Pierwsza sprawa, nominacja. Dziękuję Patacie Ciastku, jestem naprawdę szczęśliwa, bo kocham twojego bloga od bardzo dawna :) http://story-of-two-amazing-people.blogspot.com/
Ty możesz mnie męczyć jak długo chcesz :D
ALE ZNÓW NIKOGO NIE NOMINUJĘ :C NASTĘPNYM RAZEM NA PEWNO KOGOŚ ZNAJDĘ, OBIECUJĘ - JEŚLI BĘDZIE NASTĘPNY RAZ.

Pytania :
1. Jesteś szczęśliwa..?
2. Jaka jest twoja największa zaleta?
3. Jaka jest twoja najgorsza wada?
4. Jaki jest twój ulubiony zapach?
5. Opiszesz siebie w 3 zdaniach?
6. Jeśli patrzysz na świat... co chciałabyś w nim zmienić jako pierwsze oraz na czym polegałaby ta zmiana?
7. Masz do wyboru: nieśmiertelność, niewidzialność, władanie ogniem, wodą, czytanie w myślach, wyostrzenie zmysłów... Co byś wybrała, dlaczego..?
8. Cieszysz się że za niecały miesiąc znów do szkoły? xD
9. Jesteś realistką, pesymistką czy optymistką?
10. Podobają ci się nowe piosenki R5? Która najbardziej?
11. Jak myślisz... co świadczy o większej miłości..? To, że dasz odejść swojej miłości życia by była szczęśliwa z kimś innym, czy to że będziesz o nią walczyć do końca życia..? 


Odpowiedzi :
1. Nie mam depresji, to na pewno :D Tak, jestem. Mam wokół tylu wspaniałych ludzi, a do tego poznałam cudowną Szanell i mnóstwo innych bloggerek :)
2. Cóż, nie umiem na siebie patrzeć obiektywnie, bo nienawidzę siebie, ale może duże serce? Kocham pomagać.
3. Jestem strasznie pyskata, głośna i kłótliwa xd
4. Nie mam ulubionego, ale uwielbiam lawendy i pieczonej szarlotki.
5. Jestem strasznie pokręcona i mało kto mnie rozumie. Kocham horrory, komedie romantyczne i thillery oraz Raurę <3 Jestem chyba strasznie dziwna, bo nie mam dużo znajomych.
6. Pewnie na tym, żeby na całym świecie skończyły się wojny i ludzie przestali się nienawidzić. Albo żeby skończyło się mordowanie ludzi, bo są innej religii, rasy i w ogóle.

7. Chyba władanie wodą (w sumie wolałabym powietrzem) albo wyostrzenie zmysłów. Nieśmiertelność jest przereklamowana (Zmierzch się kłania XD) i w sumie nie chciałabym sama żyć wiecznie, kiedy odchodzą moi bliscy. Władanie wodą, bo mi się to jakoś podoba, a wyostrzenie zmysłów, bo na pewno przydałoby mi się to nie raz.
8. O nie! Chcę jeszcze wakacji.
9. Realistką, z domieszką optymistki. Coś w tym stylu :D
10. Uwielbiam je! Najbardziej spodobała mi się "Stay With Me" <3
11. Wydaje mi się, że gdybym dałabym jej odejść. Może bym i cierpiała, ale osoba, którą kocham byłaby szczęśliwa i to się liczy :3

Dziękuję jeszcze raz :)

Sprawa druga : 
Zapraszam na blog nowej bloggerki i zarazem mojej dobrej koleżanki Sylwii. Dziewczyna pisze o Raurze :
http://lauraiross-raura.blogspot.com/
Jest już dodany pierwszy rozdział :)
Skomentujcie czasami i obserwujcie, prosimy was obydwie.

Sprawa trzecia, postaram się, żeby rozdział był jutro :) Ale na pewno będzie w tym tygodniu.


Pozdrawiam, xx

2 komentarze:

  1. Punkt 3 i 5 :D Żółwiczek!
    Co do twej odpowiedzi do ostatniego pytanka... podoba mi się twoje podejście (mam to samo xD)
    Pozdrowionka! :**

    OdpowiedzUsuń