środa, 23 lipca 2014

LBA

 Tym razem mam nominację od Ani Fanki :)
Wy mnie serio chcecie zamęczyć xd

OD RAZU UPRZEDZAM, ŻE NIKOGO NIE NOMINUJĘ ;_; MAM TAKIEGO LENIA, ŻE KTOŚ CHYBA MNIE MUSI KOPAĆ W DUPĘ, ŻEBYM CHOCIAŻ ZACZĘŁA PISAĆ ROZDZIAŁ.

Pytania :
1.Ile masz/ miałaś blogów?
2.Co cię inspiruje w pisaniu blogów?
3.Twój ulubiony kolor?
4. Czy lubisz R5?
5.Twoja ulubiona piosenka/piosenki.
6.Jakie lubisz książki?
7.Ile masz lat?
8.Od kiedy piszesz? ( blogujesz )
9.Masz ulubionego zwierzaka?
10. Chciałabyś cofnąć się w czasie? Dlaczego?

ODPOWIEDZI : 

1. Z opowiadaniami 4 + jedno z one shotami + jeden blog założony, ale historia zacznie się pisać po skończeniu TF (raura-r5-my-story.blogspot.com) 
2. Książki, inne blogi, filmy, muzyka :)
3. Żółty, czerwony, fioletowy.
4. Nie. Ja ich kocham! <3
5. Aktualnie R5 - Cali Girls, Demi Lovato - Together / Unbroken, Laura Marano - Parachute, Ross & Laura - You Can Come To Me, Miley Cyrus - When I Look At You
6. Romansidła, horrory, thillery. 
7. Rocznikowo 15.
8. Od tamtego roku, chyba października.
9. Mojego psa, który zawsze ma wyczucie, kiedy chce wyjść (kiedy próbuję kończyć rozdział z Szanell) <333
10. Czasami chciałabym się cofnąć i nie popełnić drugi raz tych wszystkich głupich błędów, ale tak sobie myślę, że to niepotrzebne. Liczy się teraźniejszość. 

ROZDZIAŁ ZACZYNA SIĘ PISAĆ C; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz