sobota, 12 lipca 2014

Liebster Awards



Trzeci blog, trzecia nominacja XD
Tym razem dziękuję ukochanej Szanell Torres i Crazy Monice :) 
Blog --> http://raurarealstory.blogspot.com/

PYTANIA : 

1. Co inspiruje Cię do pisania blogów/bloga?
2. Gdybyś miała zmienić imię na imię angielskie, jakie byś wybrała?
3. Jaka była twoja ulubiona gwiazda z dzieciństwa?
4. Aktualnie ulubiona piosenka?
5. Jesteś fanką serialu Austin'a i Ally? Jeśli tak, to od jakiego odcinka go polubiłaś?
6. Twoje najbardziej szalone wydarzenie w życiu to.. ?
7. Jakim słowem określiłabyś siebie?
8. Ulubiony kraj? 
9. Należysz do jakiś fandomów? Jeżeli tak, to do jakich?
10. Co jest najlepsze, według Ciebie w pisaniu?
11. Gdybyś miała wymyślić inną nazwę połączenia Laury i Rossa, (inną niż Raura) jaka by to była? 

Odpowiedzi : 

  1. Czytanie książek, innych fantastycznych blogów i oglądanie filmów. Czasami też rozmowy i pewne sytuacje z realu :d
  2. Strasznie mi się podoba imię Rachel <3 albo Cassandra :)
  3. Podobno nadal jestem dzieckiem, więc spoko xd Ale kiedyś uwielbiałam Barbie, Winx i różnorakie takie. Gwiazdy to żadnej.
  4. R5 - Cali Girls, Demi Lovato - Unbroken.
  5. Jestem, i to ogromną <33 Serial lubiłam od początku, ale taką psychofanką stałam się od odcinku Girl Friend & Girlfriend. 
  6. Spadłam z krawężnika, hahaha xd A tak na serio to chyba to, że spuściłam swojego psa bez kagańca i on pobiegł do psa i podobno zaczął go gryźć :D Ganiałam go chyba z 10 minut XD
  7. Zboczona :p
  8. Zależy w jakim sensie xd Jestem patriotką, ale uwielbiam też Hiszpanię <3
  9. R5er, Lauratics, Lovatics <333
  10. Samo pisanie, które uwielbiam ♥ 
  11. Nie wiem, Loss? xD
Nominowałam tam : raura-r5-my-story.blogspot.com
Nie chce mi się znowu XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz